Recenzja książki Hipnotyczny marketing
Tytuł oryginału: Hypnotic Marketing
Autor: Dr Joe Vitale
ISBN: 83-7494-151-0
Tłumaczenie: Sebastian Schabowski
Wydawca: Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Dostępna wersja drukowana, ebook pdf i obie formy jednocześnie.
Autor: Dr Joe Vitale
ISBN: 83-7494-151-0
Tłumaczenie: Sebastian Schabowski
Wydawca: Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Dostępna wersja drukowana, ebook pdf i obie formy jednocześnie.
Joe Vitale jest niepodważalnym guru od spraw marketingu, oraz autorem wielu bestsellerów z Amazon.com takich jak "Attractor Factor" , czy "Life's Missing Instruction Manual".
Omawianą tutaj książkę w formie zarówno e-booka jak i drukowanej udostępniły już dość dawno dynamicznie rozwijające się Złote Myśli - internetowy serwis promujący i sprzedający e-booki oraz wydawnictwa drukowane.
Mieliśmy także już w grudniu 2006 okazję gościć autora w Warszawie na pierwszym seminarium w Polsce pt."Hipnotyczny Marketing & Attractor Factor".
Chociaż Hipnotyczny marketing, to mała część twórczości i aktywności Joe'go, to w tej książce "daje on całego siebie" w sensie zaangażowania i chęci udostępnienia swej wiedzy. Podaje liczne swoje autentyczne listy marketingowe i teksty ogłoszeń, które zasłynęły skutecznością. Podobnie, cytuje innych "guru" marketingu i sprzedaży.
Autor pisze:
"Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym.
Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety, do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa".
Dużo wskazówek dotyczy skutecznej współpracy z mediami, budowania sprzedających (hipnotycznych!) stron www oraz skutecznych e-maili.
"Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym.
Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety, do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa".
Dużo wskazówek dotyczy skutecznej współpracy z mediami, budowania sprzedających (hipnotycznych!) stron www oraz skutecznych e-maili.
Cała książka (jak i postawa Joe Vitale) nacechowana jest wiarą, że wszystko jest możliwe - w sensie "możesz osiągnąć sukces poza swoje wyobrażenie" - stosując podawane metody. To cenne wskazówki, jak się zmienić i jak stać się silnym.
Książka jest napisana żywym, bezpośrednim językiem, bez teoretyzowania i bardzo szczerze.
Jest owocem praktyki, aczkolwiek autor zna dobrze teorię marketingu i powołuje liczne źródła (jednak bardziej skupia się na autorach-praktykach). Tak jak w swojej działalności zawodowej, tak i tutaj Joe dużo osiąga przez opowiadanie wciągających historii.
Znajdziesz tu wiele linków do pożytecznych zasobów (niestety chyba niektóre nie są już aktualne) i przykładów. Dla polskiego czytelnika może to być bardzo inspirujące - wręcz odkrywcze i do ewentualnego przeniesienia na rynek polski.
Tytułowy hipnotyzm to: zniewalające argumenty, ładunek emocjonalny, działanie podprogowe, wymuszanie kontynuacji czytania/działania, opowiadanie życiowych historii, niezwykłe a nawet szokujące działania w zakresie public relations, i wiele innych - pozostawiam Czytelnikowi sporo do odkrycia w tym zakresie....
Na czym polega sugestywność i magnes w metodach Joe niech pokaże wybór tytułów ze spisu treści książki:
- Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów
- Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
- Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
- Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
- 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
- Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
- Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle
- Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
- 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy
- Siedem praw najlepszego promotora baseballu
- Psychologia hipnotycznego rozgłosu
- Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
- Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
- Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity"
- Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
- 4 natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej
- Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie
- Klucze do hipnotycznych stron internetowych
- Mistrz copywirtingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
- Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
- Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
- Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
- Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w Internecie?
- Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
- Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
- Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
- Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
- Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
- 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
- Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%
- Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
- Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
- Jak zarobić nawet jeszcze więcej
- Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
- Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
- Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów
Może nie wszystkie dość szalone przykłady z zakresu PR mogą mieć (już, lub w ogóle) zastosowanie u nas. Także nie każdy biznes szuka rozgłosu poprzez szokowanie lub osobisty ekshibicjonizm swego szefa, nie każdemu przystoją zwariowane happeningi. Ale w całym bogactwie prezentowanego materiału przedsiębiorcy, firmy a nawet ludzie na swój własny użytek znajdą dużo dla siebie.
Nie jest to książka po prostu do przeczytania - za dużo w niej wartościowych treści, by obyć się tylko tym - do książki można i trzeba wracać, jak do podręcznika. Więcej o książce oraz opinie czytelników znajdziesz tutaj.
---
Chociaż to już nie recenzja książki - warto wspomnieć o bonusach dla kupujących e-booka w ZM. Gdy ja go kiedyś kupowałem, były to:
Chociaż to już nie recenzja książki - warto wspomnieć o bonusach dla kupujących e-booka w ZM. Gdy ja go kiedyś kupowałem, były to:
# Droga Jamesa Cash Penney do Bogactwa:
Historia Pierwszego Duchowego Marketera na Świecie
# Impulsowy Marketing:
Sekrety Największych Kasyn w Las Vegas
# Kurs "Sztuka Pisania Ofert" (e-kurs)
... (sprawdź, co jest teraz)
# Na końcu książki znajdziesz pozostałe bonusy, czyli:
Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków
Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu
...
Imponujący pakiet, prawda?
Leszek Korolkiewicz
Historia Pierwszego Duchowego Marketera na Świecie
# Impulsowy Marketing:
Sekrety Największych Kasyn w Las Vegas
# Kurs "Sztuka Pisania Ofert" (e-kurs)
... (sprawdź, co jest teraz)
# Na końcu książki znajdziesz pozostałe bonusy, czyli:
Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków
Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu
...
Imponujący pakiet, prawda?
Leszek Korolkiewicz
test: #JoeVitale #bestseller #Attractor_Factor #e-booki #Hipnotyczny_Marketing #guru_marketingu #osiągnąć_sukces #jak_się_zmienić #zniewalające_argumenty #ładunek_emocjonalny #działanie_podprogowe #życiowe_historie #publicrelations #uzyskanie_rozgłosu #psychologia #mistrz_copywirtingu #techniki_perswazji #jak_zarobić #hipnotyczny_sales-letter #happening #Sztuka_Pisania_Ofert #e-kurs #kampania_marketingu_wirusowego #sposób_zwiększenia_zysków
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz, odpowiadam okresowo. Mój komunikator: http://bit.ly/ToJestWOW