Okazje dnia

czwartek, 4 lutego 2016

Hipnotyczny marketing

Recenzja książki Hipnotyczny marketing



Tytuł oryginału: Hypnotic Marketing                  
Autor: Dr Joe Vitale
ISBN: 83-7494-151-0
Tłumaczenie: Sebastian Schabowski
Wydawca: Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli

Dostępna wersja drukowana, ebook pdf i obie formy jednocześnie.
 
Joe Vitale jest niepodważalnym guru od spraw marketingu, oraz autorem wielu bestsellerów z Amazon.com takich jak "Attractor Factor" , czy "Life's Missing Instruction Manual".
Omawianą tutaj książkę w formie zarówno e-booka jak i drukowanej udostępniły już dość dawno dynamicznie rozwijające się Złote Myśli - internetowy serwis promujący i sprzedający e-booki oraz wydawnictwa drukowane.
Mieliśmy także już w grudniu 2006 okazję gościć autora w Warszawie na pierwszym seminarium w Polsce pt."Hipnotyczny Marketing & Attractor Factor".

Chociaż Hipnotyczny marketing, to mała część twórczości i aktywności Joe'go, to w tej książce  "daje on całego siebie" w sensie zaangażowania i chęci udostępnienia swej wiedzy. Podaje liczne swoje autentyczne listy marketingowe i teksty ogłoszeń, które zasłynęły skutecznością. Podobnie, cytuje innych "guru" marketingu i sprzedaży.
Autor pisze:
"Jeśli jesteś obeznany z moją twórczością, wiesz że mam w sobie pragnienie dawania innym.
Dlatego jestem gotowy, aby oddać Ci moje marketingowe sekrety, do których dochodziłem metodami prób i błędów, przez pot, krew i łzy, które doprowadziły mnie do bogactwa".

Dużo wskazówek dotyczy skutecznej współpracy z mediami, budowania sprzedających (hipnotycznych!) stron www oraz skutecznych e-maili.
Cała książka (jak i postawa Joe Vitale) nacechowana jest wiarą, że wszystko jest możliwe - w sensie "możesz osiągnąć sukces poza swoje wyobrażenie" - stosując podawane metody. To cenne wskazówki,  jak się zmienić i jak stać się silnym.
Książka jest napisana żywym, bezpośrednim językiem, bez teoretyzowania i bardzo szczerze.
Jest owocem praktyki, aczkolwiek autor zna dobrze teorię marketingu i powołuje liczne źródła (jednak bardziej skupia się na autorach-praktykach). Tak jak w swojej działalności zawodowej, tak i tutaj Joe dużo osiąga przez opowiadanie wciągających historii.
Znajdziesz tu wiele linków do pożytecznych zasobów (niestety chyba niektóre nie są już aktualne) i przykładów. Dla polskiego czytelnika może to być bardzo inspirujące - wręcz odkrywcze i do ewentualnego przeniesienia na rynek polski.
Tytułowy hipnotyzm to: zniewalające argumenty, ładunek emocjonalny, działanie podprogowe, wymuszanie kontynuacji czytania/działania, opowiadanie życiowych historii, niezwykłe a nawet szokujące działania w zakresie public relations, i wiele innych - pozostawiam Czytelnikowi sporo do odkrycia w tym zakresie....
Na czym polega sugestywność i magnes w metodach Joe niech pokaże wybór tytułów ze spisu treści książki:

  • Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów
  • Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych
  • Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO
  • Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu
  • 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie
  • Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu
  • Jak zainstalować "pragnienia sukcesu" w swoim umyśle
  • Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media
  • 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów od medialnej Tygrysicy
  • Siedem praw najlepszego promotora baseballu
  • Psychologia hipnotycznego rozgłosu
  • Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby totalnie zawładnąć uwagą mediów
  • Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma
  • Niesamowity sposób o nazwie "E-DR Publicity"
  • Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów
  • 4 natychmiastowe sposoby na wysłanie Twojej informacji prasowej
  • Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym programie
  • Klucze do hipnotycznych stron internetowych
  • Mistrz copywirtingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety
  • Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety
  • Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony
  • Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony
  • Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej w Internecie?
  • Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata
  • Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną
  • Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać
  • Znany magik uliczny może pomóc Ci stworzyć hipnotycznego e-maila
  • Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających
  • 5 najlepszych sposobów pisania tematów e-maili
  • Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%
  • Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym
  • Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoje e-oferty
  • Jak zarobić nawet jeszcze więcej
  • Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by ludzie otworzyli Twojego e-maila?
  • Naprawdę "zabójczy" hipnotyczny sales-letter, użyty w sieci i poza nią
  • Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich hipnotycznych tekstów
Może nie wszystkie dość szalone przykłady z zakresu PR mogą mieć (już, lub w ogóle) zastosowanie u nas. Także nie każdy biznes szuka rozgłosu poprzez szokowanie lub osobisty ekshibicjonizm swego szefa, nie każdemu przystoją zwariowane happeningi. Ale w całym bogactwie prezentowanego materiału przedsiębiorcy, firmy a nawet ludzie na swój własny użytek znajdą dużo dla siebie.
Nie jest to książka po prostu do przeczytania - za dużo w niej wartościowych treści, by obyć się tylko tym - do książki można i trzeba wracać, jak do podręcznika. Więcej o książce oraz opinie czytelników znajdziesz tutaj.
---
Chociaż to już nie recenzja książki - warto wspomnieć o bonusach dla kupujących e-booka w ZM. Gdy ja go 
kiedyś kupowałem, były  to:
   # Droga Jamesa Cash Penney do Bogactwa:
     Historia Pierwszego Duchowego Marketera na Świecie

   # Impulsowy Marketing:
     Sekrety Największych Kasyn w Las Vegas

   # Kurs "Sztuka Pisania Ofert" (e-kurs)

...  (sprawdź, co jest teraz)
   
   # Na końcu książki znajdziesz pozostałe bonusy, czyli:

     Bonus 1: Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego?
     Bonus 2: 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów
     Bonus 3: Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki
     Bonus 4: Niebezpieczne sprzedawanie - nowy sposób zwiększenia zysków
     Bonus 5: Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy
     Bonus 6: Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami
     Bonus 7: Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu

  ...
   
Imponujący pakiet, prawda?

Leszek Korolkiewicz  

test:  #JoeVitale  #bestseller  #Attractor_Factor  #e-booki  #Hipnotyczny_Marketing  #guru_marketingu  #osiągnąć_sukces  #jak_się_zmienić  #zniewalające_argumenty  #ładunek_emocjonalny  #działanie_podprogowe  #życiowe_historie  #publicrelations  #uzyskanie_rozgłosu  #psychologia  #mistrz_copywirtingu  #techniki_perswazji  #jak_zarobić  #hipnotyczny_sales-letter  #happening  #Sztuka_Pisania_Ofert  #e-kurs  #kampania_marketingu_wirusowego  #sposób_zwiększenia_zysków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, odpowiadam okresowo. Mój komunikator: http://bit.ly/ToJestWOW