Okazje dnia

środa, 26 maja 2021

Lektura na najbliższe dni i miesiące

 Aktualnie instaluję się na lato w swojej "daczy" w lesie. Po ogarnięciu pozimowych porządków i pracach w ogrodzie chcę się poświęcić lekturom.
Temat przewodni - zdrowie, a o innych za chwilę.
Już zamówiłem 3. część Ukrytych terapii Jerzego Zięby. Poprzednie były bestsellerami, ale ta część będzie jeszcze większym.
To spore dzieło - opisałem je dość dokładnie w tym wpisie http://lepszezdrowie.info/Ukryte_terapie_3.htm
którego nie będę tu powtarzał ale zachęcam do spojrzenia (a przy okazji do Nowości miesiąca - pod koniec maja będą nowe).
Co do książek o zdrowiu - mam ich w domu już kilkaset (patrz Moja biblioteczka zdrowia), przez co nie zdążyłem jeszcze wszystkich przeczytać lub doczytać do końca.
Zatem zamierzam latem to nadgonić - przynajmniej częściowo.

Oprócz tego parę książek z innej beczki, zwłaszcza z zakresu filozofii a nawet polityki (żona zabiera swój zbiorek na te tematy), najnowszych książek Igora Witkowskiego (o starszych ogólnie pisałem tutaj, a później jeszcze o pojedynczych tytułach), coś dla ducha i ciała - po Hygge, zabieram podobną - Skandynawski sekret - 10 prostych rad jak żyć szczęśliwie i zdrowo (Dr Bertil Marklund) oraz zestaw książek wokół tematu ukochanej matematyki (tak! - to pokłosie moich studiów), np. intryguje mnie zwłaszcza Tajemnicza liczba e i inne sekrety matematyki (B. Miś) - niby poziom podstawowy, ale warto sobie parę spraw odświeżyć...
Na działce przezimowało parę książek z literatury pięknej, i chociaż wiem, że i tak nie ogarnę wszystkiego, to coś z tego traktuję jako must read.

Z tego względu i na tym blogu latem nie będzie zapewne nic działo - czas nie jest z gumy, a nie tylko książkami człowiek  żyje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, odpowiadam okresowo. Mój komunikator: http://bit.ly/ToJestWOW